YLEINEN NOISE FIILISTELY SUOMEKSI

Started by FreakAnimalFinland, July 30, 2023, 10:39:06 AM

Previous topic - Next topic

DBL

Loistoraportteja taas kaikilta!

Quote from: V.T.R on May 05, 2024, 09:45:25 AMTämän jälkeen meinasin lähettää Ouluun terveisiä eräälle zine ja kassumogulille, että täällä illan teema näyttää olevan... Cursed Tapes!
Heheh, hengessä mukana! Meinasi tuossa jokin aika sitten päästä itku kun oli uus kasettisoitin testissä (useammankin edellisen kanssa on tosiaankin ollut aika kirottu meininki), ja vaikutti että TAAS osu kohdalle vouvaava soitin. Kävin onneksi bandcampista tsekkaamassa ja selvisi että Tri-Kàyan pitää oikeestikin vouvata tuollain, huh huh. Mut testikassu vaihtui nopeeta toiseen. Nyt kun näyttää että soitin saattaisi tosiaan olla toimiva niin voisikin kuunnella tuon uusiksi niin että keskittyisi ihan ääneen eikä hermot kireellä seurailis että onko soitin ehyt.

Quote from: V.T.R on May 05, 2024, 09:45:25 AMPitäisi järjestää joskus pelkkä Harsh Noise Parkinglot tapahtuma jonne porukka voisi kokoontua juomaan olutta ja sosialisoimaan ja vaihtamaan ajatuksia yhdeksi illaksi. Kajarista melut soimaan taustalle. 
Viimaa Ja Villasukkia vs. Kaljaa Ja Kasetteja, hah. Rääseikössä oli kyllä hyvä kun ekat hetket paikan päällä meni treidikamoja toimittaessa ja tyypit taputtelee toisiaan vuorotellen selkään että "olipas muuten hyvä se sun viimesin kassu"... tai no, voi olla että hieman liioittelen tai mytologisoin mutta itse ainakin tein noin. Mut minkäs sille voi kun aihetta kehuille löytyy useemmin kuin tilasuuksia toimittaa niitä.

Mut vähän kuuntelukommenttejakin. Oli siitä jotain kommentteja näkynyt, mutta yllätti silti kuinka erilainen Vihanmiesten toka levy oli ekaan verrattuna. Kyllähän sen debyytinkin "1+1=2"-jyräys toimi, mutta kakoslevy on omaan makuun teknohkojen biittien ja metalliräminän määrästä huolimatta hienovarasempi, mielenkiintosempi ja ihan vaan läpeensä härskimpi. Kansikuvissa eka levy nokittaa tämän sata-nolla mutta onneksi sisäsivuilta löytyy kuumottavaa mulkoilua tilannetta tasottamaan.

Kasettisoittimesta iloitessa tuli käytyä myös lisäkuunteluja odottavia kassuja läpi, ja YANAn vuonna 2021 julkaistu Obitvs iski ihan helvetin hyvin. Menee ehkä enemmän drone-ambientin tai muun vastaavan kuin sinänsä noisen puolelle, mutta jos tunnelmallinen ja samaan aikaan analogisen suora että hienovireinen kokeellinen ääni kiinnostaa niin tuota on helppo suositella (vaikka eipä YANA ole juuri huonoa matskua julkaissutkaan). Värikkäämpää ja sävykkäämpää ääntä kuin läpiharmaista kansista arvaisi, ja kestokin napakka puolituntinen. Lopun leikkaus vähän ärsyttää, mutta näihin nyt saa tottua.

bad milk

Juu kiitoksia Tampereella läsnäolleille! Keikat kovia kautta linjan ja tila toimi mielestäni paremmin kuin hyvin. Kelpasi taas järkätä.

Järjestäjän ominaisuudessa voi toki vaikuttaa moneen ratkaisevaan asiaan paikkavalinnasta ja artistikattauksesta lähtien, mutta loppupeleissä yleisö kuitenkin luo tapahtuman tunnelman, ja se oli tälläkin kertaa lämmin ja innostunut. Näiden ennakkomyynti/kutsuvieras/semi-yksityis -tapahtumien ehdoton vahvuus on se, että paikalle ei eksy jengiä pelkästään dokaamaan ja sekoilemaan, vaan kokoontumisen keskiössä on illan varsinainen ohjelma.


Quote from: RURAL RESISTANCE on May 05, 2024, 02:40:03 PMIhmisen ikävä noisen luo (a.k.a. Kirottujen kasettien yö) 4.5.2024 Tampere

Kuten muutkin yllä totesivat, niin kiitos Samille vaivannäöstä ja sopivan artistivalikoiman funtsailusta. Paikalla oli ehkä noin 40 henkeä? Järjestäjät varmaan voivat tarkentaa luvun.

Paikalla oli noin 70 henkeä – yleisöä noin 60 (tämän verran myin lippuja), artistit, järjestäjät ja talonväki. Sopiva määrä tähän tilaan.

Commander15

Quote from: bad milk on May 06, 2024, 09:09:26 AMJuu kiitoksia Tampereella läsnäolleille! Keikat kovia kautta linjan ja tila toimi mielestäni paremmin kuin hyvin. Kelpasi taas järkätä.

Järjestäjän ominaisuudessa voi toki vaikuttaa moneen ratkaisevaan asiaan paikkavalinnasta ja artistikattauksesta lähtien, mutta loppupeleissä yleisö kuitenkin luo tapahtuman tunnelman, ja se oli tälläkin kertaa lämmin ja innostunut. Näiden ennakkomyynti/kutsuvieras/semi-yksityis -tapahtumien ehdoton vahvuus on se, että paikalle ei eksy jengiä pelkästään dokaamaan ja sekoilemaan, vaan kokoontumisen keskiössä on illan varsinainen ohjelma.


Quote from: RURAL RESISTANCE on May 05, 2024, 02:40:03 PMIhmisen ikävä noisen luo (a.k.a. Kirottujen kasettien yö) 4.5.2024 Tampere

Kuten muutkin yllä totesivat, niin kiitos Samille vaivannäöstä ja sopivan artistivalikoiman funtsailusta. Paikalla oli ehkä noin 40 henkeä? Järjestäjät varmaan voivat tarkentaa luvun.

Paikalla oli noin 70 henkeä – yleisöä noin 60 (tämän verran myin lippuja), artistit, järjestäjät ja talonväki. Sopiva määrä tähän tilaan.

Kuulostaa siltä, että iltamat olivat jälleen kerran menestys! Poislukien tietty kasettitekniset esteet, heh. Toi yleisömäärä, tai oikeastaan yleisön laatu on hyvä keskustelunaihe. Kaikenlaisten bailuörvelöiden, häiriköiden ja turistien poissaolo nähdäkseni vain kohottaa tapahtuman tunnelmaa, vaikka silmämääräisesti sitä porukkaa ei olisi paljoa. Tämä oli mun mielestä aivan havaittavissa myös tuolla Steel Rääseikössä, jossa oli hyvin noise- ja industrial-ystävällinen ilmapiiri ilman isompia sekoiluja.

Joku tollanen max. 60 lippua / vierasta voisi ollakin aivan fiksu maksiimi tapahtumaan? Homma pysyy hallittavissa ja kaikenlainen joutava pysyy minimissään.

Heppakirjat

Pakko sanoa, että aivan parasta näissä pippaloissa on tuon järkevän luonnollisesti kuratoituvan yleisön lisäksi se, että keikat loppuvat ihmisten aikoihin. Keikat pääsee kokemaan virkeänä, halukkaat pääsevät ajoissa kotiin tai toisaalta voidaan jatkaa sen juomisen, polttelun tms. parissa parkkiksella, ryteikössä tai vapaavalintaisessa säteilysuojassa sitten kun keikat on kuultu ja nähty. Eikä yön selässä kotipaikkakunnalle ajaminen keikan jälkeenkään ole mahdoton rasti.

bad milk

Quote from: Commander15 on May 06, 2024, 10:08:59 AMToi yleisömäärä, tai oikeastaan yleisön laatu on hyvä keskustelunaihe. Kaikenlaisten bailuörvelöiden, häiriköiden ja turistien poissaolo nähdäkseni vain kohottaa tapahtuman tunnelmaa, vaikka silmämääräisesti sitä porukkaa ei olisi paljoa.

No joo, henkilökohtaisesti pidän tuota turisti-läppää vähän apeana. Toivotan kyllä järkkäämiini tapahtumiin asiasta kiinnostuneet ihmiset lähtökohtaisesti tervetulleeksi skenepassia kyselemättä ja harsh noise -top-vitosia tivaamatta. Kaikenlaiset "edgelordit" tai minkäänlaista omaa agendaansa ajavat ihmiset puolestaan saavat jäädä jatkossakin kotiinsa.

Noh, ehkä tällä "turisti"-nimityksellä viittaat nyt juuri ihmisiin, jotka nimenomaan pyrkivät ajamaan omaa agendaansa ja muokkaamaan tapahtumamiljöötä haluamaansa suuntaan, mutta itse lasken kyllä muun muassa nämä Oulun keikan tarrasotien veteraanit tismalleen samaan kastiin. Ei nähdäkseni edistä "noise- ja industrial-ystävällistä ilmapiiriä". Vai mitä?

Mutta siis ehdottomasti – valitsisin aina pienen asialle omistautuneen yleisön ennen suuria lipputuloja. 60 henkeä tuntui tosiaan vielä siltä, että homma pysyy hanskassa, mutta paljonhan tässä on kyse siitä, että ihmiset osaavat käyttäytyä ja kunnioittavat tapahtumatilan sääntöjä, mikä on jatkon kannalta ihan perustavanlaatuinen lähtökohta.

Commander15

Quote from: bad milk on May 06, 2024, 11:19:12 AM
Quote from: Commander15 on May 06, 2024, 10:08:59 AMToi yleisömäärä, tai oikeastaan yleisön laatu on hyvä keskustelunaihe. Kaikenlaisten bailuörvelöiden, häiriköiden ja turistien poissaolo nähdäkseni vain kohottaa tapahtuman tunnelmaa, vaikka silmämääräisesti sitä porukkaa ei olisi paljoa.

No joo, henkilökohtaisesti pidän tuota turisti-läppää vähän apeana. Toivotan kyllä järkkäämiini tapahtumiin asiasta kiinnostuneet ihmiset lähtökohtaisesti tervetulleeksi skenepassia kyselemättä ja harsh noise -top-vitosia tivaamatta. Kaikenlaiset "edgelordit" tai minkäänlaista omaa agendaansa ajavat ihmiset puolestaan saavat jäädä jatkossakin kotiinsa.

Noh, ehkä tällä "turisti"-nimityksellä viittaat nyt juuri ihmisiin, jotka nimenomaan pyrkivät ajamaan omaa agendaansa ja muokkaamaan tapahtumamiljöötä haluamaansa suuntaan, mutta itse lasken kyllä muun muassa nämä Oulun keikan tarrasotien veteraanit tismalleen samaan kastiin. Ei nähdäkseni edistä "noise- ja industrial-ystävällistä ilmapiiriä". Vai mitä?

Mutta siis ehdottomasti – valitsisin aina pienen asialle omistautuneen yleisön ennen suuria lipputuloja. 60 henkeä tuntui tosiaan vielä siltä, että homma pysyy hanskassa, mutta paljonhan tässä on kyse siitä, että ihmiset osaavat käyttäytyä ja kunnioittavat tapahtumatilan sääntöjä, mikä on jatkon kannalta ihan perustavanlaatuinen lähtökohta.

Vähän passiivis-aggressiivinen sävy tuli tohon viestiisi, mutta ei se mitään.

Mitä tulee noihin "tarrasotien veteraaneihin" joista mainitsit, niin ei tietenkään kenenkään häiriökäyttäytyminen edistä "noise- ja industrial-ystävällistä ilmapiiriä", onko se käytös sitten loppuviimein kuinka pientä tahansa.

Turisteilla viittaan kyllä juurikin tollaseen kauhisteluun ja draamailuun taipuvaista jengiä, joka pyrkii jotenkin vaikuttamaan skenen ja/tai tapahtumien meininkiin "pahoin aikein" tai olematta itse mukana "kädet savessa". Steel Rääseikössä on myös sama linja, että tervetulleita ovat kaikki kiinnostuneet, tapahtumat ovat julkisia. Ja tarkennetaan vielä, että Rääseikössä en tuollaista tietoista asenneilmapiirin muokkausta havainnut.

bad milk

Quote from: Commander15 on May 06, 2024, 12:28:17 PM
Quote from: bad milk on May 06, 2024, 11:19:12 AM
Quote from: Commander15 on May 06, 2024, 10:08:59 AMToi yleisömäärä, tai oikeastaan yleisön laatu on hyvä keskustelunaihe. Kaikenlaisten bailuörvelöiden, häiriköiden ja turistien poissaolo nähdäkseni vain kohottaa tapahtuman tunnelmaa, vaikka silmämääräisesti sitä porukkaa ei olisi paljoa.

No joo, henkilökohtaisesti pidän tuota turisti-läppää vähän apeana. Toivotan kyllä järkkäämiini tapahtumiin asiasta kiinnostuneet ihmiset lähtökohtaisesti tervetulleeksi skenepassia kyselemättä ja harsh noise -top-vitosia tivaamatta. Kaikenlaiset "edgelordit" tai minkäänlaista omaa agendaansa ajavat ihmiset puolestaan saavat jäädä jatkossakin kotiinsa.

Noh, ehkä tällä "turisti"-nimityksellä viittaat nyt juuri ihmisiin, jotka nimenomaan pyrkivät ajamaan omaa agendaansa ja muokkaamaan tapahtumamiljöötä haluamaansa suuntaan, mutta itse lasken kyllä muun muassa nämä Oulun keikan tarrasotien veteraanit tismalleen samaan kastiin. Ei nähdäkseni edistä "noise- ja industrial-ystävällistä ilmapiiriä". Vai mitä?

Mutta siis ehdottomasti – valitsisin aina pienen asialle omistautuneen yleisön ennen suuria lipputuloja. 60 henkeä tuntui tosiaan vielä siltä, että homma pysyy hanskassa, mutta paljonhan tässä on kyse siitä, että ihmiset osaavat käyttäytyä ja kunnioittavat tapahtumatilan sääntöjä, mikä on jatkon kannalta ihan perustavanlaatuinen lähtökohta.

Vähän passiivis-aggressiivinen sävy tuli tohon viestiisi, mutta ei se mitään.

Mitä tulee noihin "tarrasotien veteraaneihin" joista mainitsit, niin ei tietenkään kenenkään häiriökäyttäytyminen edistä "noise- ja industrial-ystävällistä ilmapiiriä", onko se käytös sitten loppuviimein kuinka pientä tahansa.

Turisteilla viittaan kyllä juurikin tollaseen kauhisteluun ja draamailuun taipuvaista jengiä, joka pyrkii jotenkin vaikuttamaan skenen ja/tai tapahtumien meininkiin "pahoin aikein" tai olematta itse mukana "kädet savessa". Steel Rääseikössä on myös sama linja, että tervetulleita ovat kaikki kiinnostuneet, tapahtumat ovat julkisia. Ja tarkennetaan vielä, että Rääseikössä en tuollaista tietoista asenneilmapiirin muokkausta havainnut.

Ei tässä mitään aggressiivista latausta sinänsä ollut taustalla, mutta tarpeeton elitismi on... noh, tarpeetonta. Ja toisinaan tuntuu, että monenlainen vaikkapa nyt fasistisesti tai homofobisesti latautunut toiminta olisi jotenkin tervetulleempaa kuin toisen laidan trigger-happy cancelointi -hommat, joissa rapa tuntuu roiskuvan välillä niin, että sivullisetkin saavat osansa.

bad milk

Quote from: Commander15 on May 06, 2024, 12:28:17 PMTuristeilla viittaan kyllä juurikin tollaseen kauhisteluun ja draamailuun taipuvaista jengiä, joka pyrkii jotenkin vaikuttamaan skenen ja/tai tapahtumien meininkiin "pahoin aikein" tai olematta itse mukana "kädet savessa". Steel Rääseikössä on myös sama linja, että tervetulleita ovat kaikki kiinnostuneet, tapahtumat ovat julkisia. Ja tarkennetaan vielä, että Rääseikössä en tuollaista tietoista asenneilmapiirin muokkausta havainnut.

Jep. Tähdennettäköön omalta osaltanikin vielä, että tässä ei ollut tarkoitus vetää Rääseikkö-jengiltä mattoa jalkojen alta, nostaa tapahtumaa itsessään muutenkaan negatiiviseksi esimerkiksi tai liittää tuota meininkiä järjestäjätahoon millään tasolla. Hiton hyvä ja hienosti järjestetty iltama se oli, kiitos siitä!

En minäkään tämän helppona esimerkkinä "turismista" käyttämäni, jälkikäteen ilmenneen, tarra-aktivismin lisäksi nähnyt sielläkään minkäänlaisia järjestyshäiriöitä tai muutakaan perseilyä, vaan nimenomaan tapahtuman hengen mukainen, innostunut ja lämminhenkinen tunnelma oli käsin kosketeltava läpi pitkän illan.

FreakAnimalFinland

#533
Noisekeikkojen yleisömäärät on hauska aihe, sillä tuntuu että suomessa ei aina muisteta miten pientä ulkomailla usein on. Festit ja kansainväliset kokoontumisajot erikseen, mutta tyypillisesti monessa maassa järkkärit on mehuissaan kun paikalla joku 20 henkeä. Moni vanhan ajan klassikkokeikka minkä julisteet tai livetallenteet oikein kulttiainesta, voi olla ettei paria kymmentäkään saatu rikki.

Tai ennenkin mainita miten hauskan kuuloinen juttu oli RRR kaupan lauantai matineat. Kokeellista kamaa ja noisea joka viikko, jos en väärin muista, 10 vuotta putkeen. Ron mainitsi että joskus oli yleisöä, aika usein ei käytännössä ketään. Pari jätkää tai artistit keskenään. Silti, viikottain, 10v, kaikki nauhalle ja arkistoon jos vaikka hommasta kehkeytyisi joskus jotain. Se elitismin vastainen, että käytännössä kuka tahansa kokeilija pääsi... kokeilemaan, tuotti tietysti järjestäjänkin mielestä silkkaa roskaa, mutta loi mahdollisuuden että voi olla toisin.

Se ehkä palvelualttiin paikallisväen vahvin puoli. Vaikka pari turistia narisisi että kokki on kehno ja työväen miehet rumia, ei tarvitse paljoa välittää. Vuodesta toiseen ovet auki ja osa lähtee osa jää.
E-mail: fanimal +a+ cfprod,com
MAGAZINE: http://www.special-interests.net
LABEL / DISTRIBUTION: FREAK ANIMAL http://www.nhfastore.net

FreakAnimalFinland

Skärgård "Varven" kassu.
Varhaisin näistä kolmesta kassusta jotka kätösiini sain ja selkeästi heikoin. Ei huono ja ei edes mega erilainen, mutta ratkaisevana tekijänä on reilu reverb huntu kaiken yllä, sekä moottorisahan revittelyä turhan paljon. Tavallaan 2022 soundi ja tyyli on muuten aika lähellä nykyistä, mutta uusien nauhojen kuiva kaiuton romun ääni korostaa itse objektien soundia eikä päälimmäisenä ole kaiku. Kritiikistä huolimatta, jos uudemmat kassut hankkii, kyllä tämä siihen kyytipojaksi sopii vallan mainiosti!
E-mail: fanimal +a+ cfprod,com
MAGAZINE: http://www.special-interests.net
LABEL / DISTRIBUTION: FREAK ANIMAL http://www.nhfastore.net

bad milk

Quote from: FreakAnimalFinland on May 06, 2024, 02:39:07 PMNoisekeikkojen yleisömäärät on hauska aihe, sillä tuntuu että suomessa ei aina muisteta miten pientä ulkomailla usein on. Festit ja kansainväliset kokoontumisajot erikseen, mutta tyypillisesti monessa maassa järkkärit on mehuissaan kun paikalla joku 20 henkeä. Moni vanhan ajan klassikkokeikka minkä julisteet tai livetallenteet oikein kulttiainesta, voi olla ettei paria kymmentäkään saatu rikki.

Pääsi yllättämään, että tuolle Tampereen keikallekin riitti noin hyvin yleisöä siitä huolimatta, että tänä keväänä on ollut aivan järjetön määrä alan keikkoja tarjolla.

Ylipäätään se, että näin marginaalin marginaalissa operoivan skenen tapahtumiin riittää 40–60-päisiä yleisöjä, tai jopa +100 kuten viime vuoden Noise Spacessa, on jopa hiukan häkellyttävää. Hatunnosto sille jengille, joka selvästi matkustaa keikalle kuin keikalle kaupungista riippumatta. Ainakin näissä eteläisempien kaupunkien tapahtumissa on aina tutut naamat morjestelemassa, ja itse asiassa Steel Rääseikössä näkyi niin ikään monta muilta noise-keikoilta tuttua kasvoa. Ihmisen ikävässä arvioisin olleen liki puolet vieraista ulkopaikkakuntalaisia. Tämän tyyppinen omistautuneisuus on todellakin lämmittänyt mieltä.

FreakAnimalFinland

Noisessa myös poikkeava into matskun hankkimiseen. Kaverit jotka pyörii vaikka punk/sludge/metal keikoilla, voi todistaa ettei mikään erityisen kova kuhina käy kassulaatikolla. Noisen parissa taas liki mikä tahansa recycled kirottu harsh kassu lähtökohtaisesti kiinnostaa melko isoa määrään keikalla kävijöitä. Etenkin jos hinta ei ole härski ulkomailta tuttu taso, vaan tuntee että tässähän on oikein kaveridiili kyseessä.
Toisaalta voidaan kiitellä matskun tasoa tästä. Itsekin voin hankkia niin paljon suomi noisea sokkona kuin mahdollista, mutta monen kansainvälisen artistin uuden kassun kohdalla joutuu miettimään onkohan se ihan hintansa väärti, heh..
E-mail: fanimal +a+ cfprod,com
MAGAZINE: http://www.special-interests.net
LABEL / DISTRIBUTION: FREAK ANIMAL http://www.nhfastore.net

Commander15

Quote from: bad milk on May 07, 2024, 10:42:25 AM
Quote from: FreakAnimalFinland on May 06, 2024, 02:39:07 PMNoisekeikkojen yleisömäärät on hauska aihe, sillä tuntuu että suomessa ei aina muisteta miten pientä ulkomailla usein on. Festit ja kansainväliset kokoontumisajot erikseen, mutta tyypillisesti monessa maassa järkkärit on mehuissaan kun paikalla joku 20 henkeä. Moni vanhan ajan klassikkokeikka minkä julisteet tai livetallenteet oikein kulttiainesta, voi olla ettei paria kymmentäkään saatu rikki.

Pääsi yllättämään, että tuolle Tampereen keikallekin riitti noin hyvin yleisöä siitä huolimatta, että tänä keväänä on ollut aivan järjetön määrä alan keikkoja tarjolla.

Ylipäätään se, että näin marginaalin marginaalissa operoivan skenen tapahtumiin riittää 40–60-päisiä yleisöjä, tai jopa +100 kuten viime vuoden Noise Spacessa, on jopa hiukan häkellyttävää. Hatunnosto sille jengille, joka selvästi matkustaa keikalle kuin keikalle kaupungista riippumatta. Ainakin näissä eteläisempien kaupunkien tapahtumissa on aina tutut naamat morjestelemassa, ja itse asiassa Steel Rääseikössä näkyi niin ikään monta muilta noise-keikoilta tuttua kasvoa. Ihmisen ikävässä arvioisin olleen liki puolet vieraista ulkopaikkakuntalaisia. Tämän tyyppinen omistautuneisuus on todellakin lämmittänyt mieltä.

On kyllä mieltä ja sydäntä lämmittävää havaita, että jengi jaksaa nähdä vaivaa ja käyttää aikaansa noisehommien seuraamiseen näin antaumuksella! Rääseköillä oli monta kauempaa tullutta vierasta, se oli kyllä hieno homma. Salutet kehiin!

FreakAnimalFinland

MERZBOW "Mechanization takes command" 2xCD
huh huh... jos olisi kategoria paskimmat mahdolliset reissue kansitaiteet, tämä julkaisu olisi takuulla kärkikahinoissa. Aivan käsittämätön ratkaisu, sillä 80-luvun versioissa on kaikissa oikein vimpan päälle silmiä hivelevät grafiikat ja CD versiolla etukansi on rivo, mutta kokonaisuus vielä hölmömpi, heh..
No ei hätää, sillä musa on digitoitu maukkaasti ja julkastu tyylikkäästi ja alkuperäinen C-90 kassu jaettu vaan niin että toisella CD:llä A ja toisella B, eikä ole pätkitty. Tästä näet valitut palat olleet jo Merzboxissa sekä Lowest arts VOD boxilla. Nyt vihdoin koko komeus täydellisenä ja ottaen huomioon että kyseessä kasari alun Merzbow, se on sit just sitä. On nitkutusta, on free rumpu kolinaa, on roskaista räpinää ja sekavaa räminää, mutta myös välillä isketään "industrial" vaihde päälle ja simppelin rumpukone biitin päälle leivotaan synalla ja soitinten narskeella kunnon "kassu industrial" touhua. Itselläni nuo mainitut boxit jo oli, mutta kannesta huolimatta, uncut kokonaisuus on uncut kokonaisuus, joten....
E-mail: fanimal +a+ cfprod,com
MAGAZINE: http://www.special-interests.net
LABEL / DISTRIBUTION: FREAK ANIMAL http://www.nhfastore.net

Heppakirjat

Quote from: FreakAnimalFinland on May 07, 2024, 11:07:38 AMNoisen parissa taas liki mikä tahansa recycled kirottu harsh kassu lähtökohtaisesti kiinnostaa melko isoa määrään keikalla kävijöitä. Etenkin jos hinta ei ole härski ulkomailta tuttu taso, vaan tuntee että tässähän on oikein kaveridiili kyseessä.

Aina jos erehtyy ihan levykauppaan niin ei voi kuin miettiä kuinka monta käsintehtyä, sammalella, kävyillä ja tunteenpalolla täytettyä erikoispakattua kasettia esim. keksiverto repress-vinyylin hinnalla saisi. Onhan se irvokasta, että joku todella työlään käsityön lopputuote maksaa noin viidesosan jostain massatuotetusta muovilärpäkkeestä, jossa on huonossa tapauksessa vielä paskat soundit. Ymmärrän toki jotain vinyylihommien kustannusrakenteesta ei siinä, mutta kyllä naurattaa isolla hinnalla myytävät "limited" 5000 kpl repressit! Monelle muullekin erikoispykääjälle varmaan varsinaista rahantuloa tärkeämpää, että teokset löytää sellaisten ihmisten hyllyihin, jotka osaavat niitä arvostaa.