YLEINEN NOISE FIILISTELY SUOMEKSI

Started by FreakAnimalFinland, July 30, 2023, 10:39:06 AM

Previous topic - Next topic

moozz

Quote from: kettu on June 01, 2026, 11:38:05 AMHigh risk lifestyle hieman kostautui kun minulla oli kaksi eri setuppia, murskailut linjasta PA:han ja lopun jutut mikitetystä vahvarista. Siirtymä yhdestä toiseen ei ollut niin jouhea kun toivoin ja vähän peruspikkuvikaa siihen kaveriksi.

Murska-matskut sen verran herkkua kuunneltavaa (varsinkin noilla äänenpaineilla) että ei haitannut yhtään. Enempikin olisi kelvannut.

f.ov.f

Quote from: moozz on June 01, 2026, 03:06:07 PM
Quote from: kettu on June 01, 2026, 11:38:05 AMHigh risk lifestyle hieman kostautui kun minulla oli kaksi eri setuppia, murskailut linjasta PA:han ja lopun jutut mikitetystä vahvarista. Siirtymä yhdestä toiseen ei ollut niin jouhea kun toivoin ja vähän peruspikkuvikaa siihen kaveriksi.

Murska-matskut sen verran herkkua kuunneltavaa (varsinkin noilla äänenpaineilla) että ei haitannut yhtään. Enempikin olisi kelvannut.

Fiilistelin tätä kanssa. Oli omaan mieleen kyllä ja tympeää kuunneltavaa.

FreakAnimalFinland

Pitää kirjoitella paremmalla ajalla rapsaa kunhan ehtii. Videopätkiäkin hallussa, joten varmaan pitää tehdä perinteinen raportti tuonne www sivun puolelle.

Kemut ensiluokkaiset kaikin puolin! Ei varsinaisesti valitus, mutta tyypilliseen tapaan jos on niin kuskina, distroilijana, soittajana ja vielä osittain dokumentoimassa keikkoja, siinä jää äkkiä hieman tarinoinnit jopa liian vähäiseksi joka tietysti noise keikoilla olisi helvetin hauskaa. No, viskibaarissa sitten neljän nurkilla baarimikko komensi ulos. Ehti siinä aika monta tuntia tarinoida eri ihmisten kanssa.

Perjantaina Sarvessa keikkaa ja uuden tilan korkkaus livehommien tiimoilta. Pitää katsoa miten homma toimii ja päättää sitten jatkon suhteen. Teoriassa ainakin pitäisi toimia hyvin, vaikka itse sanonkin!
E-mail: fanimal +a+ cfprod,com
MAGAZINE: http://www.special-interests.net
LABEL / DISTRIBUTION: FREAK ANIMAL http://www.nhfastore.net